Gure ikasleak buru-belarri ibili dira lanean azken asteotan, eta STEAM proiektuaren bidez, intsektuentzako hotel zoragarriak diseinatu eta eraiki dituzte. Eta badugu albiste bikaina: dagoeneko jarri ditugu eskolako baratzan eta gonbidatu txikien zain daude!
Ikasleak benetako arkitekto eta langile finak izan dira: materialak neurtu, egokitu eta egiturak taldean muntatu dituzte. Lan bikain honi esker, gure baratza ekosistema aberatsagoa eta jasangarriagoa bihurtuko dugu.
Zer lortuko dugu proiektu honekin?
-
Biodibertsitatea babestea: Polinizatzaileei (erleak, tximeletak...) eta izurriteei aurre egiten dieten intsektu onuragarriei babesleku segurua eskaintzen diegu.
-
Baratza osasuntsuagoa: Intsektu hauek landareak polinizatzen eta izurriteak modu naturalean kontrolatzen lagunduko digute, pestizidarik erabili gabe.
-
Zientzia hurbiletik bizitzea: Ikasleek naturaren zikloak, ekosistemak eta bioaniztasuna zuzenean eta modu praktikoan ikertzeko aukera izango dute hemendik aurrera.
-
Gora gure ikasleen lana eta gora gure baratza bizia! 

Nuestros alumnos y alumnas han trabajado duro durante las últimas semanas y, a través del proyecto STEAM, han diseñado y construido unos maravillosos hoteles de insectos. ¡Y ya tenemos una gran noticia: los hemos colocado en el huerto de la escuela y están esperando a sus pequeños inquilinos!
El alumnado se ha comportado como auténticos trabajadores y arquitectos: midiendo materiales, adaptándolos y montando las estructuras en equipo. Gracias a este gran trabajo, transformaremos nuestro huerto en un ecosistema más rico y sostenible.
¿Qué logro conseguiremos con este proyecto?
-
Proteger la biodiversidad: Ofrecemos un refugio seguro a los polinizadores (abejas, mariposas...) y a insectos beneficiosos que combaten las plagas.
-
Un huerto más saludable: Estos insectos nos ayudarán a polinizar las plantas y a controlar las plagas de forma totalmente natural, sin necesidad de usar pesticidas.
-
Vivir la ciencia de cerca: A partir de ahora, los alumnos tendrán la oportunidad de investigar los ciclos de la naturaleza, los ecosistemas y la biodiversidad en vivo y de forma práctica.
¡Un aplauso para el gran trabajo de nuestro alumnado y por un huerto lleno de vida! 









